منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 282 نفر
بازدید دیروز: 527 نفر
تعداد کل بازدید: 911237 نفر

مشاهده شماره خبر1057

عنوانمدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد : سقف ریالی نسخه های دارویی افزایش یافت
متن

این افزایش سقف دارویی ، برای نسخ ماماها ، دندانپزشکان ، پزشکان عمومی ، پزشکان متخصص و فوق تخصص صورت پذیرفت و از اول بهمن ماه سال جاری قابل اجرا می باشد .

 

  دکتر رسول ظفرمند با اعلام مطلب فوق افزود : پس از تصویب افزایش سقف ریالی نسخه های دارویی توسط هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران و ابلاغ آن به مدیرعامل این سازمان  ، افزایش سقف ریالی نسخه های دارویی از اول بهمن ماه سال جاری اجرایی شد .
   مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران در ادامه افزود : تا پیش از این ،  سقف ریالی نسخه های دارویی بر اساس نرخ ها و مصوبات سال 89 بوده و با توجه به افزایش چشمگیر قیمت دارو در سال گذشته همچنین افزایش تصاعدی نرخ دارو در سال جاری که موجب افزایش بار مراجعات بیمه شدگان به ادارات بیمه سلامت می شد ، این افزایش سقف ریالی صورت گرفت و انتظار می رود با اجرای این مصوبه شاهد افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و کاهش مراجعات غیر ضروری به ادارات بیمه سلامت در سطح استان باشیم .
 لازم به ذکر است این افزایش سقف دارویی ، برای نسخ ماماها ، دندانپزشکان ، پزشکان عمومی ، پزشکان متخصص و فوق تخصص به شرح جدول ذیل صورت پذیرفت و از اول بهمن ماه سال جاری قابل اجرا  می باشد .
ShowPicture.aspx?ID=01e79512-b1e7-4e04-992-378%20%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%
تاریخ درج1392:11:03
کلمات کلیدیتغيير سقف
بازدید1041
گروهاخبار عمومي